سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه پولدار شویم؟

چگونه از هیچ چیز ثروتمند شویم

چگونه پولدار شویم؟

چگونه از هیچ چیز ثروتمند شویم

همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که از خانواده ای ثروتمند هستیم. با این حال ، برای ثروتمند شدن نیازی نیست که یک فرد مشهور یا صندوق اعتماد باشید. نظرات در مورد معنای واقعی ثروتمند بودن متفاوت است. با این حال ، نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که ثروتمند شدن تنها به میزان پولی که جمع می کنید نیست بلکه شامل دارایی خالص شما نیز می شود.

 

ارزش خالص ارزش کل دارایی های شما منهای بدهی های شما است. هنگامی که ارزش خالص فعلی خود را مشخص کردید ، می توانید بفهمید که برای ثروتمند شدن باید چه کار کنید. فارغ از اینکه دارایی خالص فعلی شما چقدر است ، ناامید نشوید زیرا می توانید با دنبال کردن مراحل خاص شروع به کار برای ثروتمند شدن از هیچ کنید. بیایید وارد آنها شویم!

 

1. طرز فکر پول خود را درست کنید

 

ذهن یک چیز قدرتمند است ، به ویژه وقتی که به ذهنیت پول شما می آید. اگر ذهنیت ضعیفی دارید ، به تصمیمات مالی ضعیف خود ادامه می دهید و شما را فقیر نگه می دارد و حقوق و دستمزد خود را تا ماهانه دریافت می کنید. با ایجاد عادات مناسب می توانید از طرز فکر ضعیف به طرز فکر غنی تبدیل شوید.

 

 

یکی از راه های رایج برای ایجاد انگیزه و ایجاد طرز فکر غنی ، ایجاد یک هیئت مدیره چشم انداز مالی است. شما تصاویر ، نقل قول های انگیزشی و اهداف مالی را روی صفحه خود قرار می دهید و آن را در جایی که هر روز می بینید آویزان می کنید. این به شما کمک می کند تا اهداف مالی خود را روزانه مشاهده کنید و می تواند انگیزه شما را حفظ کند.

 

راه دیگر برای بهبود طرز فکر پول خواندن این است که چگونه از دیگر داستان های موفقیت مالی پولدار شوید. وقتی موفقیت دیگران را می بینید ، می تواند به شما انگیزه دهد تا به موفقیت مالی برسید.

 

 

2. یک برنامه مالی ایجاد کنید

بزرگترین قدم برای ثروتمند شدن از هیچ چیز ایجاد یک برنامه مالی است. نقل قول "اگر شما در آماده سازی شکست خورده اید ، آماده شکست شوید" درست است ، به ویژه در مورد مسائل مالی. اگر از فردی که این کار را انجام داده است بپرسید چگونه ثروتمند شود ، او به شما توصیه می کند که با انجام موارد زیر یک برنامه مالی ایجاد کنید:

 

اهداف مالی تعیین کنید

برای شروع برنامه ریزی مالی خود ، باید اهداف مالی خود را تنظیم کنید. بهتر است اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید. با تقسیم اهداف بلند مدت خود به مراحل کوچکتر ، دستیابی به آن را آسان تر می کند.

 

 

این پیوند وابسته از برندی است که به آن اعتماد داریم. ما ممکن است کمیسیون بگیریم که به رشد ما کمک می کند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر افشاگری های ما را ببینید.

 

همچنین ، نوشتن اهداف شما باعث می شود که بیشتر به آنها برسید. با تعیین اهداف مالی ، نحوه ثروتمند شدن را آسان تر می کند.

 

اعداد را محاسبه کنید

به یاد داشته باشید ، برای اینکه بدانید چگونه ثروتمند شوید ارزش خالص شما چقدر است. با دانستن نقطه شروع و میزان یا میزان اندک خود ، می توانید دریابید که چقدر پول و دارایی برای دستیابی به هدف خود نیاز دارید. این ماشین حساب "ذخیره یک میلیون" را امتحان کنید تا اعداد خود را ببینید!

 

بدهی را پرداخت کنید

بدهی گران است. وام های شخصی ، بدهی کارت اعتباری و وام های دانشجویی می توانند هزاران دلار به عنوان سود پرداخت کنند. راز نحوه ثروتمند شدن از هیچ چیز ابتدا بدون بدهی است. با اجرای استراتژی بازپرداخت بدهی ، می توانید به سرعت بدهی خود را پرداخت کرده و کار خود را برای ثروتمند شدن آغاز کنید.

 

شروع به پس انداز پول کنید

از فردی که از نظر مالی موفق است بپرسید چگونه ثروتمند شود ، مطمئناً با صرفه جویی در پول شما پاسخ خواهد داد. صرفه جویی در پول گامی مهم در چگونگی ثروتمند شدن از هیچ است.

 

 

برای پس انداز کردن نیازی به پول زیادی ندارید. شما حتی می توانید با بودجه محدود پول خود را پس انداز کنید. وقتی عادت به پس انداز کردید ، می توانید ساخت حساب بانکی خود را سریعتر از آنچه فکر می کنید شروع کنید.

 

3. هزینه کنید

داشتن ثروت در هنگام ثروتمند شدن ضروری است. بودجه بندی شما را در قبال تمام پولی که خرج می کنید مسئول می داند.

 

هنگام تهیه بودجه ، می خواهید روش بودجه بندی را پیدا کنید که برای شما بهترین کار را انجام دهد تا بتوانید به آن پایبند باشید. شاید تعجب کنید که بسیاری از میلیونرها بودجه ای را برای موفقیت مالی خود در نظر می گیرند!

 

چگونه از هیچ اینفوگرافیک ثروتمند شویم

 

4. زیر امکانات خود زندگی کنید

راز چگونگی ثروتمند شدن از هیچ چیز این است که کمتر از توان خود زندگی کنید. با زندگی کمتر از توان خود ، هزینه کمتری صرف خواهید کرد و حساب پس انداز خود را ایجاد خواهید کرد.

 

درست مانند بودجه ریزی ، زندگی در زیر توان مالی شما یک شیوه زندگی مالی خواهد بود که برای ایجاد و دستیابی به ثروت به کار خواهید برد. برای زندگی کمتر از امکانات خود ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

مخارج خود را محدود کنید

یادگیری نحوه محدود کردن هزینه ها به شما کمک می کند تا کمتر از امکانات خود زندگی کنید. کاهش هزینه های اقلامی مانند غذا خوردن در خارج ، قهوه گران قیمت ، لباس های طراح و خریدهای شگفت انگیز می تواند به شما در پس انداز پول کمک کند. انجام کارهایی مانند تهیه فهرست مواد غذایی برای جلوگیری از هدر دادن غذا می تواند گامی بزرگ در کاهش هزینه های شما باشد.

 

صرفه جویی کنید

با صرفه جویی در زندگی ، می توانید به سرعت به آزادی مالی برسید. صرفه جویی به معنای عمدی بودن با هزینه های خود است. شما هزینه های خود را در اولویت قرار می دهید و راه هایی برای کاهش هزینه های خود پیدا می کنید.

 

لغو کابل ، خرید مالکیت پیشین به جای نو و فروش اقلام مورد نیاز نمونه هایی از صرفه جویی است. صرفه جویی می تواند به شما در ایجاد ثروت کمک کند.

 

به یک خریدار باهوش تبدیل شوید

اگر این کار را به درستی انجام دهید ، می توانید در خرید صرفه جویی کنید. این یک گام اساسی در نحوه ثروتمند شدن از هیچ است. برای صرفه جویی در هزینه مواد غذایی می توانید از کوپن و کارت تخفیف استفاده کنید. خرید دست دوم لباس ، ماشین و سایر اقلام می تواند هزاران دلار در سال صرفه جویی کند. می توانید آن پول اضافی را پس انداز کرده و از آن برای سرمایه گذاری و ایجاد ثروت خود استفاده کنید!

 

 

5. چندین جریان درآمد ایجاد کنید

آیا این جمله را به خاطر دارید که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید؟ در مورد درآمد شما هم همینطور است. یک میلیونر متوسط ??هفت جریان درآمد دارد! با تنوع در درآمد خود ، ثروت را سریعتر افزایش می دهید و امنیت مالی ایجاد می کنید.

 

به عنوان مثال ، اگر علاوه بر شغل خود ، شلوغی جانبی دارید ، به جای اینکه به یکی یا دیگری وابسته باشید ، دو جریان درآمد دارید. این یک حرکت پول هوشمند است زیرا اگر بخواهید شغل خود را به دلایلی از دست بدهید ، باز هم درآمدی از شلوغی های خود خواهید داشت.

 

جریان درآمد شامل شغل اصلی شما ، شلوغی جانبی ، سود سهام سرمایه گذاری ، سود حساب های پس انداز ، املاک اجاره ای و موارد دیگر است. راه های زیادی برای ایجاد چندین منبع درآمد وجود دارد. ایجاد چندین منبع درآمد راهی مطمئن برای ثروتمند شدن است.

 

به خاطر داشته باشید که گرچه برنامه های سریع ثروتمند شدن ممکن است جذاب به نظر برسند ، اما بسیاری از آنها دقیقاً همین هستند. طرح ها

 

6. درآمد فعلی خود را افزایش دهید

 

شما می توانید درآمد فعلی خود را افزایش دهید تا در سفر مالی جدید خود برای ثروتمند شدن کمک کنید. یکی از راه های این کار درخواست افزایش حقوق در شغل فعلی شما است. مطمئن شوید که عملکرد خوبی داشته اید و اگر در این مسیر رفتید مدتی برای شرکت کار کرده اید. اگر شما کارمند خوبی هستید ، ممکن است مایل باشند درآمد شما را افزایش دهند تا شما را از جستجوی شغل دیگر باز دارند.

 

اگر مدت زمان قابل توجهی با کارفرمای فعلی خود بوده اید و کار خود را به خوبی انجام داده اید و آنها از افزایش حقوق مورد نظر خود به شما خودداری کرده اند ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به دنبال فرصت های دیگر باشید. رزومه خود را شفاف کنید و به دنبال فرصتی باشید که دستمزد لازم را برای شروع ثروتمند شدن به شما بدهد.

 

 

شما همچنین می توانید تحصیلات خود را برای دستیابی به شغل پردرآمدتر در نظر بگیرید. به جای اینکه با وام های دانشجویی برای کالج دچار بدهی شدید شوید ، می توانید به جای آن یک حرفه تجاری پردرآمد را در نظر بگیرید. نمونه هایی از مشاغل تجاری عبارتند از:

 

نجار

تکنسین تهویه مطبوع

تکنسین برق

لوله کش

آرایشگاه

دستیار دندانپزشک

عکاس

اینها تنها چند نمونه از گزینه های شغلی عالی با حقوق خوب است. تکمیل برنامه های شغلی تجارت معمولاً زمان کمتری را صرف می کند و هزینه کمتری نسبت به شهریه دانشگاه دارد.

 

7. پول خود را سرمایه گذاری کنید

یک عامل مهم در نحوه پولدار شدن از هیچ چیز سرمایه گذاری پول شماست. حتی اگر پول زیادی ندارید ، می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید تا ثروت خود را بسازید.

 

مشابه ایجاد چندین منبع درآمد ، شما می خواهید در نهایت سرمایه گذاری خود را نیز متنوع کنید. به این ترتیب ، شما از منابع مختلف درآمد کسب می کنید. برخی از انواع سرمایه گذاری عبارتند از:

 

سهام

اوراق قرضه

مشاور املاک

کسب و کار

هرچه زودتر سرمایه گذاری کنید ، سریعتر ثروت خود را خواهید ساخت. از سرمایه گذاری زیاد نترسید ؛ شما می توانید همه چیز را برای شروع سرمایه گذاری با کتاب Clever Girl Finance "بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری کار می کند ، پول خود را افزایش دهید" بیاموزید! یاد خواهید گرفت:

 

 

سرمایه گذاری چگونه کار می کند

از چه مشکلات کلیدی باید اجتناب کرد

چگونه می توان از سرمایه گذاری با حقوق اندک استفاده کرد

برای آینده خود تخم لانه بسازید

داستانهای موفقیت واقعی از دیگر سرمایه گذاران دختر باهوش

با یادگیری نحوه سرمایه گذاری ، با این کتاب فوق العاده می آموزید که چگونه ثروتمند شوید!

 

چگونه از هیچ چیز ثروتمند شویم! خلاصه

این که ممکن است بیشتر حقوق خود را برای دریافت حقوق پرداخت کرده باشید ، به این معنا نیست که باید به همین شکل باقی بماند. شما می توانید با در دست گرفتن امور مالی خود و شروع کار به هر هدف مالی که دارید برسید. یادگیری نحوه ثروتمند شدن می تواند به شما در رسیدن به رویای ثروتمند شدن کمک کند.

 

مراحل ثروتمند شدن را به خاطر بسپارید:

 

طرز فکر پول خود را درست کنید

یک برنامه مالی ایجاد کنید

بودجه بگیرید

زیر امکانات خود زندگی کنید

چندین جریان درآمد ایجاد کنید

درآمد فعلی خود را افزایش دهید

پول خود را سرمایه گذاری کنید